вторник, 18 март 2014 г.

Много от душата ми.

Посвещавам го на теб-
на всяка твоя нежна ласка и закрила
и на целувката ти топла,мила.
Посвещавам го на теб -
на всеки поглед,длан и блясък
и всеки даден ми от тебе тласък.
Посвещавам го на теб-
на твоята прегръдка и магия,
на силата ти неспирна като стихия.
Посвещавам го на теб-
на ръката ти, протегната към мене
и на спомените вечни като време.
Посвещавам го на теб-
на високото ти чело прозорливо
и на усмивката към мене закачливо.
Посвещавам го на тебе, Обич, и на мене,
посвещавам го, защото не е нужно време
място и причина,
посвещавам го на твоята душа красива,
посвещавам го на тебе и на мене
и на всичко,което
никой,никога не би могъл да ни отнеме.

2 коментара:

  1. цяла галактика от чувства ме накара да изпитам. <3

    ОтговорИзтриване
  2. Това ме усмихва, смисъла зад всяко нещо в блога ми е да предам емоцията и е истинска радост, когато разбера,че съм успяла. :))

    ОтговорИзтриване