понеделник, 16 септември 2013 г.

Обич

Вдъхновяваш ме. Вдъхновяваш ме да пиша за чувства, за които само съм чела. За моменти, които съм виждала само по филмите. За магия, която съм вярвала, че съществува само в приказките.
Ще ми се да запазя този миг завинаги. Да уловя въздуха и да го вдишам обратно в моментите на отчаяние, за да се почувствам отново така жива. Ще ми се образът ти да живее вътре в мен вечно.
И осезаемото ми спокойствие, и предразположението, и красотата на музиката – всичко искам да съхраня. И гласът ти, и допира на ръцете ти по лицето ми, и извивките на съвършеното ти тяло.
И всичко, което не харесвам, и всичко, което обичам. Само ако можех, всичко бих запазила само и единствено за себе си. Всичко, което ме кара да се чувствам тъй крехка и уязвима, но силна.

И ако трябва да преживея целият си живот без теб и без феерията на твоите движения, без искреността на твоите думи, без моментите на минутно раздразнение и последвалите часове на любовно умиление, то нека този момент трае завинаги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар